Saturday, April 25, 2009

Aku kembali..

Ya, aku kembali selepas laptie ku hilang di sambar oleh malim aka pencuri. Kalau nak curi pun mintalah kebenaran dulu ini tidak main sambar jer. Kalau aku jumpa kau nanti nahas kamu aku kerjakan.Hahahaha*evil laugh*.Ok, back to the main motive ya.. aku masih hidup walaupun banyak benda yang hampir membuat ku mati seperti ujian listening MUET yang entah ape. Kualiti suara dan nada pengucapn speaker membuatkan aku muntah darah(secara expressi batinku). Untuk kamu di luar sana. Aku berasa bangga kerana kamu dapat singgah di dalam blog aku yang rendah mutu bahasanya. Pengguna bahasa rojak sering menjadi isu di kalangan para permantab bahasa dan Pendeta bahasa seperti A. Samad Said. Aku berasa kenapa nilai bahasa yang digunakan oleh aku sangat rendah? Mungkin kerana aku hanya berniat untuk berkomunikasi dengan pembaca sekalian. Maaf bahasa Inggeris ku sangatlah teruk.Itu saja dariku budah shs... Gua chow dulu... sayonara...

No comments: