Tuesday, April 28, 2009

Angan2ku

Ya,sememangnya aku seorang jejaka yang memiliki impiannya sendiri. AKu memiliki impian dari segi percintaan dan kerjaya masa depan. Aku juga seorang yang suka bermimpi tapi selalu sekadar angan2 mat jenin yang tak ketersampaian. Impianku yang hanya tinggal kenangan ialah impian untuk menlanjutkan pelajaran keluar negara. Aku tahu ia mungkin mustahil bagiku yang malas belajar dan sering tidak siap kerja rumah. Aku juga tidak pandai menguruskan masa dan sering terpesong dari tujuan yang sebar.zzzzzzZzz.. Impian dalam percintaan juga sama seperti impianku tadi, ia hanya tinggal kenangan kosong yang tidak mungkin tercapai. Perasaanku terhadap si dia masih lagi ada tetapi si dia miliki orang lain. Walaupun pahit namun ku telan seperti menelan ubat panadol..zzZzzz.. Walaupun impianku untuk memjadi pemimpin telah tercapai namun ia sekadar luaran sahaja. Tugasku hanyalah menyelia dan tidak melakukan perkara yang dilakukan pemimpin sebenar. Oklah.. setakak itu sahaja yang aku mampu kosing untuk kali ini....

No comments: